8 Eylül 2011 Perşembe

dünden kalma

Bugün, doğumgünü ertesi dostlukları düşündüm.. Eskiden kutlamalar 00:00 da başlardı.. şarkılar türküler çığlık çığlığa o telefonda coşmalarr.. Bu sene tribe girdim telefonun sesini kıstım.. Sanki anlamışlar gibi araya araya iki kişi aradı :) bozuk bir ruh haliyle onları da açmadım tabii.. sonra msjlar gelmeye başladı.. kimi söyleyemediklerini yazıyla coşturdu.. kimi kuru bir msjla adet yerini bulsun görevini icraa etti..
Neleri farkettimmmm
ilk kutlayanlar çoğunlukla yeni kurduğum dostluklardı
bazı çok sevdiklerim facebook kanalıyla içlerini rahatlattılar... bana dert oldu o ayrı ...
00:00 kültürü kalkıyor mu ne? yoksa cidden ruhsuz enerjim mi tıkadı yolları bilemedim ...

iyisiyle kötüsüyle geçti bitti bir yaş daha işte.. değerlendirecek olursamm.. Sancılı bir sene oldu.. yapmam dediklerimin yapıldığı olmaz dediklerimin olduğuuu... yapmaz dediklerim yaptııı.. öyledir dediklerim yanılttı böyle çıktı :) bi takım tabularımı yıktımmm... spritüel kavramda baya bir yol aldımm.. seminerler kitaplar ve vazgeçilmez deneyimlerle biraz daha olgunlaştımm... Yeni canlar kattım gönül bahçemee... ve sonlarına dooru dibe indimmm.. kızdım küstüm darıldımmm.. dedim ya kendi kendime triplere girdiimmm.. iki pasta kesildii ayrı ayrı ikisinde de mumları üflerken dilek dilemedimm.. Neden ?? inadımdannn ... guya evrene kafa tutuorummm bozuk atıorummmm :)) neyse vaktim doldu... arkası yarınnn ...
sevgilerrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder