3 Ocak 2014 Cuma

Dostlarıma küçük bir hatırlatma:

Dostlarıma küçük bir hatırlatma: yaydığımız enerji nasıl tanımlanırsa ona benzer hikayeleri kendimize çekeriz.. Çekim yasası dedikleri şey kısacası "benzer benzeri çeker" demektir.. İstediğiniz şeyleri hayatınıza çekmenin püf noktası istediğiniz şeyle aynı "benzer" enerjide olmanız gerektiğidir.. Zaten işin sırrı da bu.. Kafalar burda karışıyor..Evren yada çekim yasası ne derseniz artık sizin isteklerinizle ilgilenen bir kurum değil ki.. Ayşe şunu istedi hımm bakıyım hakediyor muu? evet ediyor ozaman ona gönderin istediğini! Ahmet hak etmiyor onunkini bekletin! :))) Böyle şey olur mu alllaasen  Bu evren enerji yasalarıyla varlığını sürdürüyor.. Tıpkı yer çekimi gibi, tıpkı suyun kaldırma kuvveti gibi bir sürü enerji yasası.. Bizim anlamamız gereken sadace küçük bir ayrıntı.. Şu anda nasıl hissediyorsan etrafına öyle bir enerji yayıyorsun.. Mutlu ve mutsuz.. Bekleyen yada ulaşmış.. İsteyen (htiyacı olan) yada elde etmiş.. Şimdi düşünün bi dakika: bir şey istediğnizde nasıl bir enerji yayıyorsunuz? Misal : Para istiyorum.. Yani diyorum ki paraya ihtiyacım var yaaaaani şuanda bende yeterli para yok! işte siz para isterken yada dilerken evren bunu "yokluk enerjis"i olarak algılıyor.. Ve diyorki evet sende para yok  benzer benzeri çeker işte! Daha ne bekliyordun? Şuanda sahip olduklarınıza yada olamadıklarınıza odaklanıp mutsuz olmak yerine istediğiniz şeylere zaten ulaşmış gibi düşünün .. mantığınız az otursun poposunun üstüne.. Biraz hayal etmenin nesi kötü? Denemekten ne kaybeder insan? Günde 5 dk İstediğiniz yada beklediğiniz şeyleri zaten olmuş gibi düşünün, imgeleyin.. O anı dolu dolu yaşayın iliklerinize kadar.. Eğer beyninizi buna ikna etmeye başlarsanız vucudunuz da tepki vermeye başlar.. Kendinizi mutlu hissetmeye başlarsınız.. içiniz kıpır kıpır olur.. işte o anda evrene yaydığınız mesajı düşünün... (Ben .. sahibim... Benim ... var ) O enerjiyi ne kadar sıklıkla yaşatırsanız o kdr hızla gerçekliğe dönüşür.. 3 yıldır bıkmadan usanmadan bunu anlatıyorum daha birinizde çıkıp demedi ki evet başardım ! puhh size:) ısrarla bekliyorummm  Öptüm. ( çokta kısa olmamış ama neyse  )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder